Metro -A- Želivského

Název

Metro -A- Želivského

Popis

Po stavební stránce byla tato stanice z trasy II.A asi nejobtížnější. Jednak se jednalo o ražené odstavné tunely s mocností nadloží pouze 10 m a ještě mnoho dalšího. Budování stanice Želivského připadlo podniku Výstavba kamenouhelných dolů Kladno. Interiér zajistily Pozemní stavby Karlovy Vary. Geologické problémy si vyžádaly ražení prstencovou metodou za pomoci sovětských ukladačů KM15 a navíc použití předstihových zajišťovacích štol o průměru 2,88 m. Ke stavbě sloužily hned dvě těžní věže v těsné blízkosti. jedna se napojovala zpod Izraelské ulice ještě před stanicí a druhá byla u odstavných kolejí a procházela pod Vinohradskou třídou. Stanice je opět trojlodní se zkráceným tunelem veprostřed a opět nalezneme jeden vestibul. V průběhu stavby došlo ke skluzu kvůli nedostatečné kapacitě VKD Kladno a proto s platností od 1.3.1979 přešli zaměstnanci této společnosti pod Metrostav. ( pramen a text z http://www.metroweb.cz )

Období

Statistiky

  • 27 fotek
  • 0 se líbí

Fototechnika

Panasonic DMC-LS80

Nastavení

Nahlásit album
V májové AKCI nyní máte fotoknihy s 25% a větší vyvolané fotky, vč. všech plakátů s 27% slevou. Neváhejte slevy využít. A nově nemusíte zadávat žádný kód. Slevu na produkty v akci získáte automaticky. Akce platí do 5. 5. 2024
Získat slevu
Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.
Metro -A- Želivského
Komentáře Přidat